Sjuk

Det här är andra gången jag försöker skriva det här inlägget eftersom interner helt plötsligt la ner och jag fick böra om från början igen. Jag gick hem efter min första lektion idag pga att jag mådde skit, nu har jag sovit några timmar och mår lite bättre. Jag ska snart göra alla grejer som jag missa på dagens lektioner, det ska bli kul eller kanske inte. Helst skulle jag vilja krypa under mitt täcke med en eller ett par burkar Ben& Jerrys och inte komma fram på en vecka. Men det blir skola i morgon i alla fal, har inte råd med att missa fler lektioner. xxoo

Kommentarer
Postat av: /M

Mmmmm... du gissade rätt, precis som alla brukar göra när jag skriver /M. (Fast du har ju valt lite snyggare bokstäver "xxoo".) Emelie, Marcus och mor din var här i söndags och bjöd på äppelkaka (mums!) men de glömde kvar både kakform och korg när de åkte hem... Ha det gott och krya på dig!

2009-09-18 @ 22:29:55
Postat av: Hampus

SKRIV OFTARE KVINNA! HUR SKA JAG ANNARS HÅLLA KOLL PÅ ALLT DU GÖR?

2009-09-22 @ 18:20:39
Postat av: Anonym

förlåt, jag har varit utan internet i typ en vecka

2009-09-24 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0