Dag 3

Idag har det inte hänt mycket jag mata och Sofia gick in till centrum för att köpa lite skolgrejer.  Imorgon ska vi till vår skola för att välja våra ämnen, jag vet inte rickligt vad jag ska välja men det löser sig nog. Vi har också varit och stor handlat, en aning kaotiskt eftersom vi typ var i värdens största mat affär. Jag har också köpt ett par vinterskor eftersom jag glömde mina hemma, typiskt. Jag skulle verkligen vilja stanna i den här familjen dom är så söta och Jacky (mamman i familjen) är typ värdens gulligaste. xxoo

PS
Till pappa: vi ska ordna det där med mobilen men jag kommer förmodligen behöver köpa en ny mobiltelefon men Sofia sa att det bara skulle kosta typ 240 kr :)

Kommentarer
Postat av: C.J.

=)

2009-09-03 @ 23:57:56
URL: http://lovelylady.blogg.se/
Postat av: Lilla syster

Jag har också köpt vinter skor nu. Dem är as fina. Skicka gärna bild på din! <3

2009-09-05 @ 00:29:55
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0