Bröllop

Idag har jag varit på bröllop hela dagen eller själva bröllop varade bara ca 15 min eller så men det var ju fest efteråt. Förs när vi kom dit (till ”efterfesten”) var allt ganska stelt jag och Matha kände oss ganska obekväma eftersom vi inte kände så många. Men var efter som kvällen gick och folk blev mer och mer berusade så blev det mer party stämning. Sofia och Matha försökte få upp mig på dansgolvet men det lyckades dom inte med och ni som har sätt mig dansa kan nog hålla med mig om att det var en bra sak, jag skulle ha skämt ut mig själv!

Jacky är och hennes syskon + hennes mamma och hennes nya svägerska Jacky och hennes partnerKonstig mat att ha på ett bröllop eller är det bara jag?
Kvällen blev ganska lyckad till slut i alla fal.

Imorgon drar jag och Matha in till stan igen som möter det andra norska tjejerna ska bli mysigt. xxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0