stress!!!

Urs jag har sån jävla ångest inför imorgon jag ska lämna in värdens längsta rapport men den är så jävla dålig och jag har ganska så mycket kvar att göra på den! Jag tror bara att jag får säga att jag inte kan lämna in den tills imorgon. Jag är så stressad har både ont i magen och huvudet. Dessutom är jag orolig att organisationen här ska komma och klaga och börja hota mig men hemskickning. Jag vill bara att morgondagen ska vara över så det blir lov. Det kommer bli mycket plugg på lovet, i själva verket fattar jag inte vitsen med lov  eftersom vi har så sjukt uppgifter vi måste göra över det. Jag ber om ursäkt om jag är gnällig i det här inlägget men jag är bara allmänt orolig. Skulle behöva lite bra nyheter hemifrån, hör va er! xxoo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas allt har fixat sig med uppgiften. Vi kan väl höras vid i kväll så får jag veta hur det är.

2009-10-21 @ 06:56:47
Postat av: Emelie

Jag tror det kommer gå bra men om du inte känner dig nöjd med ditt arbete ska du nog inte lämna in det riktigt än. Gör klart det så fort som möjligt så går det nog bra :)))

2009-10-22 @ 00:33:35
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Axelia

Jag lämnade aldrig in det jag fick lovet på mig, så det känns bra nu :)

2009-10-22 @ 10:43:42
URL: http://axeliayork.blogg.se/
Postat av: /M

Vad skönt att ni har lite höstlov där också. Ikväll ska vi på middag. Elias klass bjuder alla föräldrar på mat mot en STOOOR summa pengar som ska gå till en klassresa som ingen verkar engagerad i. Och i morgon ska jag ut och käka middag med din kära mor. Ha det så gott och trevlig helg!

2009-10-22 @ 18:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0