Fredags knas

Efter att jag kurerat mig från matförgiftningen så var det skolan ingen. Eftermiddagen tillbringade jag och Marte med att planlöst ströva runt i York, vi hitta ganska många nya ställen. Sen vid åtta tiden drog vi till Linn. Tiden bara rann i väg och snart var klockan elva. Vi skynda oss till bussen men efter en timmes väntan vid busshållplatsen fick vi bittert inse att sista bussen hade gått. Marte bestämde sig för att gå tillbaka till Linn men jag och Lee sa att vi skulle gå hem. Det visade sig efter en tjugo minuter att vägen inte var så lämpad för kvällspromenader, det fans ingen trottoar och inga gatulampor. Jag fick panik och vi vände kvickt om och gick hem till Linn igen. Efter en fem timmar på heltäckningsmatta så tog jag första bussen hem. Hela lördagen tillbringade jag med att sova och söndagen var det film maraton i mitt sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0