Sommarlov :D

Nu har jag äntligen sommarlov!  Det känns super skönt och jag ska tillbringa resten av min tid här med att umgås så mycket som möjligt med mina underbara vänner här.

På tisdag ska jag på musical och senare i veckan ska vi nog dra in till Leeds för some good old fashioned shopping. Vet inte hur jag ska få hem all skit jag har samlat på mig under dom här månaderna.

Imorgon ska jag storstäda mitt rum och på söndag blir det nog en café dag. Annars händer det nog inget speciellt här.

Hoppas allt är bra med er där hemma! xxoo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vi tog ju med oss en hel del saker när vi var i England. Hur mycket har du egentligen handlat på 10 månader?

2010-05-16 @ 23:18:51
Postat av: Axelia

Mycket!

2010-05-17 @ 12:16:02
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0