mm..morotskaka

Hej hopp det är jag som skriver i arla morgon stund! Klockan är nu halv sex och jag har inget att göra, man kunde ju kanske tänka sig att nu är ett utmärkt tillfälle på dygnet för sömn, men inte för mig. Jag gick upp klockan fyra idag och allt för att jag ska hinna med första bussen. Jag måste nämligen och handla lite ingredienser, vet inte om jag har sagt det men jag har nu mera ”hemkunskap” eller något liknande på onsdagar och eftersom jag är drottningen över att skjuta upp saker och ting till sista minuten så behövde jag gå upp tidigt i dag. Det visade sig dock att jag inte behövt gå upp fult så tidigt, första bussen går nämligen inte förens tjugo över sex. Så därför sitter jag här och fördriver tiden, det är ju ingen mening med att gå och lägga sig nu, jag skulle förmodligen inte orka gå upp en andra gång.

Efter skolan blir det bio, Avatar så det ska bli kul att se vad all the fuss is about. Sen så har det inte hänt så mycket mer tror jag. Jo, men det har det ju! Min kontaktperson är helt galen. Hon ringde mig igår med något av hysteri i rösten och undre vad det är som händer, jag menar det är väl inte mitt fel att hon inte kan sköta sitt jobb!! Men, men när jag väl lyckades lugna ner tanten hade hon i alla fal mage att säga att jag måste ta det lugnt och inte oroa mig så mycket, blev lite förbannad när hon sa det faktiskt.

Ok until next time xxoo

Kommentarer
Postat av: /M

Dags för next time snart...?

2010-02-07 @ 18:23:27
Postat av: mamma

Har du inte bakat morotskaka lite väl länge nu?

2010-02-13 @ 21:26:32
Postat av: /M

Men snälla - det måste ju vara dags för next time snart?!

2010-02-25 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0