familjefest

Ojojoj nu var det länge sedan jag skrev något här. Jag har påsklov nu och mamma pappa och emelie har precis åkt hem igen. Dom har varit har i ca en vecka och vi träffades i london i föra veckan, var där några dagar och sen tog vi tåget upp till York och vi spenderade våra tid här mest på olika pubar.

Vet inte vad jag ska hitta på att göra resten av lovet men just nu är jag väldigt trött efter en intensiv vecka med familjen, idag missa jag nästan middagen eftersom jag har sovit hela dagen.

 

Det känns som min tid här börjar lida sitt slut och det är lite sorligt men det börja bli dags att åka hem, träffa alla där hemma och göra något konstruktivt. xxoo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en super mysig vecka:D

2010-04-09 @ 18:24:33
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det kändes bra att träff dig igen. Ses om ett par månader. Tack för en härlig vecka. Hälsa Marte.

2010-04-09 @ 22:23:05
Postat av: Hampus på en dinosaurie

Hah!

Nu är det inte lång tid kvar tills psyket kommer och hälsar på dig heller!

RAAAH! : D

2010-04-10 @ 14:32:29
Postat av: Axelia

Emelie: tack själv! :D



Mamma: Va jätte mysigt att träffa er alla igen också!



Hampus på en dinosaurie: Kommer ni till York då eller för jag har inte hört något om London?

2010-04-10 @ 21:08:06
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0