kan inte komma på en bra rubrik :)

Har inte kunnat blogga eftersom bloog.se har ledat nere eller så är det min dator bara är allmänt knäpp.

Idag har jag sprungit runt som en galen iller! Jag går fram och tillbacka till skolan varje dag och det tar ca 20 min en trevlig liten promenad men idag har jag det dubbla och säkert en halv mil bara i skolan, när jag har sprungit runt mellan lärare, datorer och printar. Helt galet jag tror jag skulle få en hjärtattack! Men allt löste sig tillslut, jag har träffat en gammal dam som jag ska intervjua efter lovet, hon var världens mysigaste! Ikväll ska jag bara sitta inne och plugga, kanske lite tv tittande senare;p. xxoo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Visst är det hemskt:''(

2009-10-15 @ 20:59:22
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Axelia

Nej jag tycker det är mysigt, vi får ingen snö här :(

2009-10-16 @ 18:32:38
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0