school start

Förlåt för jag inte skrev igår men det var så mycket drama här så jag hade inte en tanke på det. Igår var alltså första skoldagen allt var nyt och främmande. När dagen var slut hade jag redan bestämt mig för att droppa psykologin eftersom alla andra utländska studenter bara tar tre ämnen och för att vi hade lektion i ett rum som bara rymmer 18 personer och vi var 31,inte kul. Historian var lite knasig men det blir väl bättre när vi får en lärare i ämnet, Nej vi har ingen lärare för tillfället. Så istället fick vi värdens bunt med grejer vi ska göra om Henrik VII och jag kan berätta att han inte är den roligaste och mest intressanta historiska person jag läst om.

Det som var riktigt kul var mina healt & social care lektioner. :)

xxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0