Huntington School

Idag åkte jag Matha, Sofia och två av hennes vänner in för att skriva in oss på skolan och för att välja våra ännen. Sofias kompisar visade oss runt eftersom dom går på samma skola. Jag valde health & social care (single och double award), history och psychology som mina ännen. Så det ska bli kul jag ser särskilt fram emot health & social care :).

Sen så åkte jag och Matha in till York för att möta upp det två andra norska tjejerna som vi träffade på flygplatsen. Vi gick och fika på Stabucks till min stora förtjusning och det var super mysigt. Sen gick jag och Matha hem utan att gå vilse!

Ja, det är ett vykort.

Imorgon blir det bröllop så det ska bli kul.

Hoppas allt är bra med er xxoo

Kommentarer
Postat av: /M

Låter som om du har haft en jättebra start i York. Ska blir kul att höra hur det är att vara på ett engelskt bröllop. Ha det gott!

2009-09-05 @ 09:10:29
Postat av: Johanna

ooh fusk vill oxå, låter myss därborta! dud jag kommer börja jobba hårdare så kanske kan ta mig till england runt januari eller februari kanske kan ta mig till york då:D Lycka till i skolan !

2009-09-05 @ 20:36:59
URL: http://jellypirat.blogg.se/
Postat av: Axelia

det skulle vara super mysigt om du kom. Men vet inte om det skulle gå :( Jag får typ inte ha några besökare.

2009-09-06 @ 23:01:06
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0