Första inlägget

Hej hopp här kommer första inlägget. Igår mötes jag inte upp av familjen jag ska bo hos eftersom de är på semester. Jag bor för närvarande hos en super gullig familj tillsammans med en norsk tjej som ska bo här hela året. Hon plus två andra norska tjejer, som jag träffa på flygplatsen ska börja på samma skola som mig.

Igår fick jag reda på att jag ska på ett bröllop på lördag, så det var bara för mig och Marte att åka in till York och försöka hitta varsin klänning. Dottern i huset visade oss runt i York city, som bara ligger tio minuter härifrån.
Sen så har det inte hänt något mer intressant förutom att jag har kommit till insikten om att 50% av mina mål kommer innehålla tornfisk! xxoo
york

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lovely darling<3

2009-09-05 @ 20:33:04
URL: http://jellypirat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0