.

Idag har det inte hänt så mycket har varit skolan och fick enu mer läxor, helt sjukt! Jag tror våra lärare har det som en hobby. Jag var och köpte frukt efter skola eftersom jag inte får middag förens solen gått ner pga att den andra killen som bor här är muslim och det är ramadan nu. Jag tror jag ska ta mig en eftermiddags lur nu. Xxoo

Bild: jag har hittat en bild på skolan det här är den del som vi i 6th forum är mellan lektionerna men hela skolan är typ 7 gånger större en det man ser på bilden

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och när går solen ner i england då?/

2009-09-14 @ 18:57:09
Postat av: /M

Vad trevligt att du skriver och är så aktiv på bloggen! Och alla fina bilder som du lägger upp som vi kan titta på. Keep up the good work (så att vi kan hålla koll på dig typ nästan hela tiden :)

2009-09-14 @ 21:12:25
Postat av: Axelia

Vi äter middag vid ca 8. Det skulle vara bra om det var så att det var ok att äta om solen inte lyste för då skulle vi ju kunna äta vid normal tid 9 av 10 gånger.:p



Signatur ”M” står det för Marjo eller kanske mystisk?

2009-09-15 @ 15:59:52
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0