Jullov

Okej så eftersom jag inte har skrivit på super länge så blir det här inlägget en sammanfattning av den av hela december.

Som alltid i december sår går hela värden in i en mindre depression. Allt är grått och hemskt och man spenderar mer än vad man har på saker som ändå ingen vill ha, bara för att få tillbacka saker som man inte behöver. Nej, urch det menar jag inte är bara på ett dåligt humör just nu.

Anyway, julen var trevlig på julafton var vi hos en vän till familjen och hade det trevligt blev lagom merry. På Juldagen var det tidig uppgång för att få öppna alla presenter, fick super fina presenter tack alla där hämma! Sen fick jag lite smått och gott av Caroline.
Jag satt sedan fastlimmad i tv-soffan i flera timmar med praliner och Chanpang som mitt enda sällskap medans alla andra stressade runt i köket. När jag väl masat mig upp till mitt rum och klätt på mig något anständigt var det dags för middagen. Jag tror inte jag har varit så mätt i hela mitt liv!! På annandagen var det en annan tillställning men här gången var det en aningens mer awkward.



Nyår var trevligt var bara vi fyra tjejer som lagade mat och hade det mysigt.

Det allra senaste i mitt liv här borta är att det är snö ”kaus” Det blir kaus för ingenting här borta men jag klagar inte skolan stängde en halvtimme tidigare i dag och det snöar en nu mer nu så förhoppningsvis stänger dom hela dagen i morgon. Det ända problemet med det här vädret är att jag måste ta mig till skolan i mina platå skor eftersom jag inte har lyckats hitta ett bättre alternativ, Caroline tycker jag ska köpa mig ett par gummistövlar men jag vet inte jag.

Skolan är skit jobbig nu alla lärare är på mig som gamar på en dö ko!!! Fy fan vilken hemsk en synonym när jag jämför mig själv med ko!! Haha. I alla fal så är dom det pga att jag har varit sjuk så mycket och halkat efter en del. Men det känns så meningslöst att stressa upp sig över arbeten som i slutändan inte spelar någon roll, fy jag är så omotiverad just nu. Känns som jag skulle göra mycket mer nytta av tiden hemma, typ skaffa lite arbetslivserfarenhet eller något. Jag menar jag kommer vara ett enda stort psoriasis sår innan jag åker här ifrån.

För att byta ämne totalt jag tog en titt på hur många dvder jag har köpt och jag fick det till 20st. 20 dvder på tre månader!!!! Snacka om att man inte har något att göra om kvällarna.



Om ni hittar något stav fel eller några konstiga meningar är det för att jag helt enkelt inte orkar läsa igenom det här, so deal with it! xxoo

Kommentarer
Postat av: /M

Superkul att höra ifrån dig igen! Ha det gott i snökaoset och sköt om dig :)

2010-01-07 @ 17:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0