London trip 4-6 December :D

Idag hade jag tre och en halv timme mellan min första och andra lektion så jag bestämde mig för att gå hem i mellan. På vägen hem så jag plötslig en massa fjädra rya runt på huvudleden och sen såg jag en lite fågel som låg och sprattlade längs vägkanten. Vad gör man med en lite, möjligen skadad fågel? Jag bestämde mig i alla fal för att flyta stakarn. Efter ett tag tyckte jag att den blev lite piggare så jag satte ner den på ett lugnt ställe och gick hem. Jag fick super ångest jag har mått dåligt hela dagen, tänk om någon katt skulle få syn på den? Den var i alla fal bort när jag gick tillbacka till skolan, jag hoppas den inte var skadad utan bara i chock och att den flög i vägg, jag är en sån drama queen som blir helt uppjagad av det här.

I kväll är det bonfire night och om jag har förstått det rätt så firar man att någon snubbe inte lyckades spränga parlamentet i bitar, jag vet inte om jag tycker det är en så bra anledning för att fira, men okej. Det man gör är i alla fal att man tänder en stor brasa och avfyrar en jäkla massa raketer sen blir det god mat och trevligt sällskap.

Igår fick jag post, jag älskar att få post, mest för att jag nästan aldrig får någon här. Det var från organisationen jag åker med, dom har anordnat en resa till London i december. Super kul jag var i extas när jag såg det! xxoo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med en Londontripp innan jul. Kan tänka mig att det är en upplevelse att vara i den staden innan julhelgen. Ta massor av kort.

Kram

2009-11-05 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0