kvarsittning :p

Jaha idag har jag pluggat sedan fem i morse så nu är jag helt slut. Man kan ju fråga sig varför jag gick upp och pluggade klockan fem på morgonen och det är så enkels att jag inte gjorde klart det i går kväll. Jag blev inte ens klar med det till dagens lektion så jag satt på lunchen och gjorde den, min lärare hotade nämligen med kvarsittning. Jag visste inte om jag skulle börja skratta när hon sa det, jag har inte blivit hotad med kvarsittning sen jag vet inte när, jag tror nog jag aldrig har blivit hotad med kvarsittning, det beror nog på att ingen vettig lärare vill sitta med en stökig unge efter skoltid. Det är väl det som har hänt i dag, det blir nog tidigt i säng i dag vet inte ens om jag orkar vara vaken till middagen. xxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0